Nové možnosti – Facebook reklama
Podnikat na internetu nikdy nebylo tak komplikované jako dnes. Internet se stává čím dál tím komplexnějším místem života a pohybu lidí. Jen velmi těžko lze sledovat všechny nové trendy.
Mezi komplikované internetové platformy patří i Facebook. Tato americká firma mění svou stránku téměř denně, a navíc bez toho, aby někoho na to co i jen upozornila.
Význam facebookového marketingu
Při Facebooku je nejednou zpochybňována jeho schopnost přinést firmám reálné zisky. Facebook je označován za módní vlnu, která co chvíli pomine. Mnoho eshopů či jiných firem přítomných na internetu se však již přesvědčilo, že Facebook reklama dokáže dělat doslova zázraky.
Formy Facebook reklamy
Facebook reklama funguje na velmi podobném principu jako známá Google reklama. Obě internet reklamy se označují jako PPC, tedy Pay Per Click (platí se za kliknutí). Facebook reklama však umožňuje i placení za zobrazení.
Web marketing tak má díky Facebook reklamě novou odnož. Facebook reklama a Google Adwords mají toho opravdu mnoho společného, rozdílů je však nepočítaně. Podívejme se na ně.
Facebook reklama je na rozdíl od Google Adwords cílená úplně jiným způsobem. Zatímco při Google Adwords cílíme lidi na základě toho, co hledají ve vyhledávači, na Facebooku cílíme reklamy na základě demografickým dat. Facebook nám umožňuje, aby se reklamy zobrazovaly pouze takovým lidem, u kterých si myslíme, že reklama bude nejefektivnější.
Například můžete oslovit pouze mladé lidí, řekněme od 18 do 25 let. Také si můžete vybrat pohlaví, vzdělání atd.
Efektivní řešení Facebook reklamy: Webpomoc.sk
Facebook reklamu si může každý spravovat sám. Naučit se spravovat reklamní účet na Facebooku a pravidelně jej upravovat je však časově náročné.
Zde se nabízí jedno velmi efektivní řešení. Využijte reklamní služby Webpomoc.cz. Už za cenu jedné kávy denně můžete svěřit správu Facebook reklamy lidem, kteří jí plně rozumí.