Přehled italských sekvenčních systémů Tartarini, BRC a Lovato
Přehled italských systémů, se kterými provádíme přestavby na lpg v Praze u vozů se sekvenčním vstřikováním.
Tartarini – sekvenční systém pro přestavbu na lpg
Sekvenční systém Tartarini je poslední generací vstřikovacích lpg systémů a je použitelný ve vozidlech s vícebodovým sekvenčním vstřikováním, s polosekvenčním i skupinovým (full group) systémem vstřikování.
Jde o nejúčinnější Tartarini lpg systém, který zaručuje nejlepší výsledky ve smyslu jízdních vlastností a výkonu.
Tento systém je kompatibilní s originální palubní diagnostikou (OBD) vozidla. OBD systém řidiče informuje, pokud kterákoliv komponenta vozu určená k omezování škodlivin ohrožuje vlastní emisní limit. Pokud toto nastane, řidič je informován prostřednictvím hlásiče zabudovaného do přepínače (benzín/lpg) a program snadno najde problém napojením na k tomu určené prostředky systému.
BRC – sekvenční systémy Plug&Drive a SDI
BRC Plug&Drive
Do své nejžádanější produktové řady sekvenčních BRC systémů zařadil tento výrobce zařízení Plug&Drive. V rámci BRC jde o unikátní systém. Umožňuje lpg systému být velmi precizně sladěn s benzínovým pohonem. Tato technologie se nejvíce hodí pro automobily s komplexním systémem řízení a pro vysoce výkonné vozy, obzvláště ty s turbem.
V zájmu těsnějšího propojení s řízením benzínového pohonu, které by vyhovovalo nárokům OBD diagnostiky, vlastní sekvenční Plug&Drive novou diagnostiku. Ta dovoluje plynovému systému dorozumívat se s originální OBD diagnostikou automobilu.
BRC – SDI
Je zatím posledním a tedy i nejmodernějším sekvenčním systémem od BRC. Byl navržen pro nejnovější automobily s pohony s přímým vstřikem paliva.
Lovato – sekvenční systém Easy Fast Direct Injection
Lpg zařízení Lovato Easy Fast Direct Injection pro motory se sekvenčním vstřikováním o 3 až 8 válcích a nejvyšším výkonu 250kW. Vyznačuje se mezi ostatními systémy tím, že pracuje ve všech otáčkách – nepřepíná na benzín ani nad 4500 otáček za minutu. Samozřejmostí je spolupráce s OBD diagnostikou vozidla. Důležitou vlastností je, že zachovává výkon i dynamiku motoru.