TimoCom nyní zadává nabídky také i po telefonu

Poskytovatel burzy nákladů rozšiřuje službu TimoCom to go

Düsseldorf, 1. srpna 2011 – Poté, co byla služba TimoCom to go v Evropě úspěšně přijata, nabízí společnost TimoCom  Soft- und Hardware GmbH od 1. srpna 2011 uživatelům své burzy nákladů a volných vozů TC Truck&Cargo® praktické rozšíření: kromě telefonické informace o aktuálních nabídkách nákladů a volných vozů mají nyní zákazníci také možnost pověřit odborný personál firmy TimoCom zadáním nabídky vozidel do burzy.

Mnoho uživatelů burzy nákladů zná následující situaci: dopravce hledá po cestě vhodný náklad, je v časové tísni a nemá momentálně přístup do online burzy. Právě v takových případech pomůže služba TimoCom to go. Zákazníci zde dostanou nejen telefonické informace o aktuálních nabídkách nákladů a volných vozů, ale nyní si také mohou nechat zadat nabídku volných vozů do TC Truck&Cargo®. Pro tuto službu platí stejná speciální zákaznická linka jako dosud: +420 477 059 971.

Zadání nabídky do burzy

Na základě telefonického požadavku zákazníka budou nabídky bezprostředně po rozhovoru zadány do burzy. Výhoda je zřejmá, detaily týkající se nabízených volných vozů se potenciálním obchodním partnerům ihned objeví v programu. Abychom mohli začít jednat, potřebují pracovníci firmy TimoCom od zadavatele pouze nezbytné informace, jako je například požadovaná relace nebo popis nákladního automobilu. Pro ověření zadané nabídky stačí, když zákazníci zanechají svou emailovou adresu ve svém firemním profilu v TC Profile® nebo ji sdělí ve svém  mateřském jazyce našim odborníkům po telefonu. Na tuto emailovou adresu obdrží potvrzení se zadanými údaji příslušné nabídky.

Bezpečné ověření uživatele

Aby mohli zákazníci společnosti TimoCom bez problémů využívat mobilní službu i při dodržování těch nejpřísnějších bezpečnostních pravidel, je třeba dbát na pár věcí. Na počátku rozhovoru je třeba mít připraveny TimoCom ID a uživatelské ID k vlastní identifikaci. Potom zavolají zákazníci na číslo +420 477 059 971 ze svého mobilního telefonu a musí dbát pouze na to, aby nebylo  číslo volajícího skryté a dané mobilní číslo bylo zadáno ve firemním profilu v TC Profile® . Představitel společnosti Marcel Frings komentuje rozšířenou službu: „Zadáním vozidel do burzy naším personálem pomáháme zákazníkům na cestách. Naši pracovníci jsou vyškoleni tak, aby mohli zadávat údaje jménem našich zákazníků. Obsáhlým identifikačním postupem se ubezpečujeme, že se skutečně jedná o jednoho z našich ověřených zákazníků. Jako obvykle nabízíme TimoCom to go i nadále ve 24 evropských jazycích. Tím jsme se stali jediným poskytovatelem na trhu, který bojuje se současným nedostatkem volných vozů.”