Jaké dovednosti by měla zvládnout Osobní asistentka ?
http://www.internationalassistant.eu/
Osobní asistentka (PA) velmi často úzce spolupracuje s manažery a řediteli a poskytuje jim plnou administrativní podporu. Osobní asistentka může být nazývána také například jako business asistentka. Osobní asistentka se zabývá především administrativními úkoly a snaží se pomoci svým klientům co nejlépe využít jejich čas.
Důvěra a diskrétnost jsou základními atributy úspěšné asistentky. Jedině takto může klient své asistentce důvěřovat a spolehnout se, že v jeho nepřítomnosti budou veškeré úkoly efektivně a kvalitně zpracovány.
Osobní asistentka musí mít některé nezbytné dovednosti. Každý klient chce mít takovou asistentku, která bez většího úsilí dokáže zorganizovat jeho čas. Time management je jednou z hlavních dovedností, kterou musí osobní asistentka ovládat.
Základem jsou také vynikající komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování. Osobní asistentka je často v kontaktu s klienty a jejich důležitými společníky či obchodními partnery. Z tohoto důvodu by asistentka neměla být plachá a nekomunikativní. Právě naopak.
Osobní asistentka musí být sebevědomá a reprezentativní a měla by být vedoucí osobností. Osobní asistentka by měla být stále o krok napřed před svým klientem a intuitivně začít pracovat ještě dříve, než je zadáno.
Osobní asistentka může dělat veškerou práci sama nebo může přijmout a vyškolit personál a takto delegovat některé méně náročné úkoly na své spolupracovníky.
Osobní asistentka je vždy připravena začít pracovat pro své klienty co nejdříve je to možné a je ochotna cestovat jak na národní tak mezinárodní úrovni.
https://www.youtube.com/watch?v=rleQ-gmNxlU&context=C467e911ADvjVQa1PpcFMOqa9ceBpaxvhAvnFBF4ZF97tCX5KVpJw
Zpracováno: Jana Švihlová, Karolina Tomascová