Máte už vybavenou kancelář?
Dobře vybavená kancelář je vizitkou každého podnikatele. Pokud s podnikáním právě začínáte, určitě Vás bude zajímat, co by ve správné kanceláři určitě nemělo chybět. Pokud již kancelář máte, nevadí. Jistě se rádi přiučíte či ujistíte v tom, že Vám v kanceláři skutečně nic nechybí. Mnoho klientů si na kanceláři zakládá a v případě, že zjistí nedostatky, s Vámi obchod neuzavře.
Kancelář by měla vypadat luxusně. Jedině perfektní kancelář dává klientovi najevo, že si firma vede dobře a on může čekat hladký průběh obchodu. Nechte si tedy kancelář perfektně vymalovat, natáhnout kvalitní koberce a pořiďte si takový nábytek, který bude nejen funkční, ale i pěkný na pohled. Pamatujte na to, že se budou v kanceláři postupně kupit stohy smluv, takže byste měli mít dostatečný počet regálů a šuplíků.
Středobodem každé kanceláře je Váš stůl s pracovní plochou. Na stole nesmí chybět počítač, kde budete zadávat všechny údaje, komunikovat s klienty či tisknou smlouvy. Co se smluv týče, nezapomeňte na razítko, kterým smlouvu stvrdíte. Pokud ještě vlastní razítka nemáte, měli byste si je urychleně nechat udělat. Pokud nemáte čas lítat po městě a hledat místo, kde razítka vyrábějí, nechte si vyrobit razítka online. Nejenže nebudete muset nikam chodit, ale ještě ušetříte.
Základem každé kanceláře je také obrovská zásoba propisek a dalších kancelářských potřeb, jako jsou sponky, gumy a podobně. Na propisky zapomínají zejména osoby, které si všechno zapisují do počítače a tak ani nepostřehnou, že jim propiska chybí. Vše se dá pořídit na internetu za velmi nízkou cenu. V e-shopech seženete také dostatečnou zásobu kancelářských papírů či tonerů do tiskárny. Na ty nezapomeňte určitě, protože bez nich chod kanceláře stagnuje. Počítejte s tím, že budete tisknout jako na běžícím pásu a proto si kupte několik tonerů do zásoby.