S Petrem Kratochvílem o podlahových krytinách a 1 Floor
Jaké jsou podmínky účasti v tomto projektu?
Jednou z podmínek například je, že dotčená firma musí mít vlastní prezentační prodejnu a nesmí být ve spádové oblasti stávajícího partnera. Není cílem vytvářet si navzájem konkurenci, ale výrazně posilovat jednotlivé prodejny nabízející kvalitní podlahové krytiny.
Co to přináší samotným prodejcům? A co zákazníkům?
Cílem společného projektu je dostat síť do takové úrovně povědomí u koncových zákazníků, že pokud se zmíní „podlahové krytiny“, lidé si automaticky vybaví právě obchodní síť s podlahovinami 1 Floor. Já, když se řekne sekačka na trávu, říkám Mountfield, když mě napadnou třeba koberce, říkám síť Breno.
Toto však není cíl jednoduchý a hlavně ode všech vyžaduje dlouhodobou podporu. Nejedná se o projekt, který zítra bude mít své výsledky. Musíme postupovat systematicky krok za krokem, rok za rokem, dále do podvědomí zákazníka.
Které značky u prodejců 1 Floor zákazník najde?
Primárně se jedná o dřevěné podlahy Kährs, laminátové podlahy Witex a značky jako je Marmoleum Click, Solidfloor a další. Naši partneři však prodávají i jiné produkty. Vytváří se tak tedy reklama mimo jiné i dalším značkám. To už je ale tak, když se na projektu 1 Floor „svezou“ i jiní dodavatelé. Myslím, že jde prozatím o nejprogresivnější projekt, který jsme na trh přinesli.
1 Floor má dokonce své exkluzivní kolekce. Kterých se to týká značek a jak se to dá od výrobců zajistit?
Ano, jak jsem řekl, krok za krokem chceme aktivity 1 Floor rozšiřovat. Koncem června jsme spustili první kolekci podlah vyrobenou i balenou pouze pro síť 1 Floor. Jedná se o exklusivní kolekci, ve které naleznete laminátové podlahy s moderními designy a povrchem. Tato kolekce je balena již do obalu 1 Floor.
Jaké má 1 Floor cíle pro nejbližší období?
Jednoznačně se jedná o posílení jednotné externí vizualizace všech partnerských prodejen. Neboť jednotná prezentace bezesporu vede k pozitivní propagaci sítě. Zákazník logicky očekává, že po masivní prezentaci na billboardech či v tisku najde ve stejném “obalu” i samotnou prodejnu. Toto je tedy úkol číslo 1, na kterém teď intenzivně pracujeme. K projektu přistupuji s optimismem, neboť věřím, že pozitivní přístup je důležitou součástí každého úspěchu.